Bezplatná výměna/vrácení zboží do 30 dnů

Jako spotřebitel máte právo u objednávek učiněných na dálku zboží vrátit/vyměnit do 14 dnů. U nás jsme tuto lhůtu prodloužili na celý měsíc od převzetí zboží.



V rámci spolupráce se společností Zásilkovna.cz navíc nabízíme našim zákazníkům bezplatnou možnost vrácení zboží prostřednictvím Reklamačního asistenta. Níže se dočtete, jak postupovat.



Jak to funguje:

1. Pošlete nám na email vymena@oblecbambus.cz žádost o výměnu/vrácení/reklamaci společně s příslušným formulářem a fakturou (vše naleznete v potvrzovacím emailu Vaší objednávky nebo níže).

2. Potvrdíme Vaši žádost a pošleme Vám štítek k označení balíčku - nalepíte jej na balíček (pozor nesmíte přelepit čárový kód) a odnesete jej na nejbližší pobočku Zásílkovny se službou reklamační asistent (pomůžeme vám najít nejbližší).

3. Balíček předáte obsluze výdejního místa Zásilkovny.cz (viz bod 2). Na štítku je uveden název služby „reklamační asistent“; stačí říct, že zboží posíláte zpátky.

4. Až balíček doputuje k nám (cca 2-7 dnů), vyřídíme Vaši žádost a zboží vyměníme/vrátíme Vám peníze.



Formuláře ke stažení:

1. Formulář pro výměnu zboží

2. Formulář pro odstoupení od smlouvy

3. Formulář pro uplatnění reklamace

(formuláře ve formátu .doc pro úpravu zasíláme v potvrzovacím emailu objednávky)

S dotazy ohledně dopravy, výměn či reklamací Vám poradí:

Filip Staš

vymena@oblecbambus.cz