Bezplatná výměna/vrácení zboží do 30 dnů

Jako spotřebitel máte právo u objednávek učiněných na dálku zboží vrátit/vyměnit do 14 dnů. U nás jsme tuto lhůtu prodloužili na celý měsíc od převzetí zboží.



V rámci spolupráce se společností Zásilkovna.cz navíc nabízíme našim zákazníkům bezplatnou možnost vrácení zboží prostřednictvím Reklamačního asistenta. Níže se dočtete, jak postupovat.



Jak to funguje:

1. Klikněte na následující odkaz: http://www.zasilkovna.cz/zpetna-zasilka/HFx743YZYG

2. Zadejte trasovací číslo Vaší objednávky (najdete v emailu s předmětem „Informace Vaší zásilce“ od Zásilkovny).

3. Vygenerovaný štítek vytiskněte, nalepte na balíček (do balíčku nám přibalte formulář viz níže) a odneste jej na nejbližší pobočku Zásílkovny. Stačí říct, že zboží posíláte zpátky.

4. Až balíček doputuje k nám, vyřídíme Vaši žádost a zboží vyměníme/vrátíme Vám peníze.



Formuláře ke stažení:

1. Formulář pro výměnu zboží

2. Formulář pro odstoupení od smlouvy

3. Formulář pro uplatnění reklamace

(formuláře ve formátu .doc pro úpravu zasíláme v potvrzovacím emailu objednávky)