|
|||
Pěkná barva, pohodlné |
|
|||
Moc příjemné triko doporucuji |
|
|||
Od září se snažím objednat boxerky, stá... |
|
|||
Perfekt |
|
|||
Příjemný materiál, skvěle sedí. |
|
|||
Uvedené punčocháče nemají chodidla, neod... |
Jako spotřebitel máte právo u objednávek učiněných na dálku zboží vrátit/vyměnit do 14 dnů. U nás jsme tuto lhůtu prodloužili na celý měsíc od převzetí zboží.
V rámci spolupráce se společností Zásilkovna.cz navíc nabízíme našim zákazníkům bezplatnou možnost vrácení zboží prostřednictvím Reklamačního asistenta. Níže se dočtete, jak postupovat.
Jak to funguje:
1. Klikněte na následující odkaz: http://www.zasilkovna.cz/zpetna-zasilka/HFx743YZYG
2. Zadejte trasovací číslo Vaší objednávky (najdete v emailu s předmětem „Informace Vaší zásilce“ od Zásilkovny).
3. Vygenerovaný štítek vytiskněte, nalepte na balíček (do balíčku nám přibalte formulář viz níže) a odneste jej na nejbližší pobočku Zásílkovny. Stačí říct, že zboží posíláte zpátky.
4. Až balíček doputuje k nám, vyřídíme Vaši žádost a zboží vyměníme/vrátíme Vám peníze.
Formuláře ke stažení:
2. Formulář pro odstoupení od smlouvy
3. Formulář pro uplatnění reklamace
(formuláře ve formátu .doc pro úpravu zasíláme v potvrzovacím emailu objednávky)